Muti, Te mire vagy büszke?!

Muti, Te mire vagy büszke?!

Kezdő műkörmös vállalkozóként érthető, ha bizonytalanul mozogsz a social média világában. De ne aggódj, mert azon túl, hogy professzionális alapanyagokkal látunk el, jobbnál jobb tippeket hoztunk Neked ismét a növekedésed elérése érdekében. Tarts velünk és légy jelen a közösségi média különböző felületein eredményesen. Innentől a Szövegírás, hashtag stratégia és tartalomgyártás nem lesznek mumusok számodra sem. 

Készítsd el a saját büszkeségfaladat!

Szeretnél új vendégeket, de nem tudod hogyan érd el őket? Posztolj rendszeresen, ami legalább napi 1 posztot jelent és sztorizz amennyit csak tudsz, hogy bekerülj a social média körforgásába. Arra viszont figyelj, hogy a mennyiség ne menjen a minőség rovására és tényleg csak olyan tartalmat ossz meg magadról, munkáidról, amikre igazán büszke vagy. Használd úgy a Facebook és Instagram profiljaidat, mintha a saját büszkeségfaladat készítenéd el a szalonod falán.


Instagram feed

Emoji contra szöveges leírás

Sokaknál láthatod, hogy a képek alá csak egy pár emojit tesznek leírás helyett. Mit gondolsz, ez hosszútávon kifizetődő lesz nekik? Igaz, hogy az Instagram a vizuális tartalmak szentélye, de az nem azt jelenti, hogy a képleírást üresen lehet hagyni. A leírás lesz a hab a tortán, vagy a cseresznye a tejszínhab tetején. Mesélj a követőidnek a munkáidról, engedj nekik betekintést a kulisszák mögé. Erre azért van szükség, mert ha elkezdesz kommunikálni a követőknek, akkor idővel válaszolni fognak Neked, így nő majd a tartalmaid elérése.  Persze ez nem azt jelenti, hogy hagyd el az emojikat, hanem hogy használd őket érzelmek kifejezésére.

TIPP: vess fel egy problémát a leírásban, írd le a lehetséges következményeit és kínálj rá megoldást. A követőid, leendő vendégeid nagyon hálásak lesznek érte!

Példa: úúúristen, már megint betört a körmöm, mit kezdjek vele?! Most már soha nem lehet gyönyörűen manikűrözött körmöm? … Ismerős a helyzet? A Pearl Nails Gummy Base, valamint Fiber Base Gel erősített UV zseléinek köszönhetően búcsút mondhatsz a gyenge, berepedezett körmöknek. Használhatod ezeket a zseléket ALAPOZÓ rétegként, körömERŐSÍTŐként, körömKORREKCIÓhoz, rövid köröm ÉPÍTÉShez, valamint önmagában SZÍNként is tökéletesen megállják a helyüket.

Mi a Te hashtaged? – hashtagelj!

Legyen szó brandépítésről, kapcsolatépítésről vagy követőszámnövelésről biztos, hogy szükséged lesz néhány remekül kiválasztott hashtagre a siker eléréséhez. A hashtag használat egy igazi win-win helyzet, hiszen Te is nyersz vele, mert számodra releváns közönséget tudsz bevonzani velük, illetve a célközönséged is nyer vele, mert segítesz nekik abban, hogy olyan tartalmakat találjanak meg, ami őket igazán érdekli.

Tipp: kezdd el összegyűjteni azokat a hashtageket, amik téged és a körmös vállalkozásodat leginkább jellemzik. Gyűjts 5-öt a nagyon felkapottak közül (500 ezer feletti használat), 5-öt a közepes elérésűek közül (100 ezer környéki felhasználás), végül pedig 5 olyan hashtaget, amit kevesen használnak. Erre azért van szükség, mert a fotók posztolása során a leírásban ezeket a hashtageket fogod mixelve használni.

  • felkapott hashtagek: #nailideas #nailaholic #nailsonfleek #nailaddict #nailsofinstagram
  • közepes elérésű hashtagek: #nails2022 #magyarkörmös #mutiakörmöd #nailfluencer
  • alacsony elérésű hashtagek: #csakapearlnails #pearlnailshungary #ilovepearlnails #pearlnails #kormosvagyok (ezek általában saját márkához kötődő kulcsszavak legyenek)

Te hány tippet használtál eddig a vállalkozásod növekedése érdekében? Kezdd el bevezetni mindet a biztos siker érdekében! Csatlakozz a Pearl Nails Körmösök Klubjához és oszd meg tapasztalataidat a csoport tagjaival!

Tovább a gél lakkokhoz
Tovább a fedőzselékhez

Kövess minket itt is!


Facebook


Youtube


Instagram


Pinterest


Tiktok


Link

Related posts